2009. június 3., szerda

Önismereti játék

Nőné hívott egy kis önismereti játékra. Már játszottam egyszer hasonló játékot.
Hógolyóztunk! itt megnézheted......
Mint ahogy mindenki másnak nekem is vannak jó és rossz tulajdonságaim , hiszen így kerek a világ.

1. :) gyüjtögető vagyok ! nem dobok ki semmit, ezért aztán van egy csomó felesleges kacatom,
szeretem a dobozokat, kosarakat, ládikákat stb... ezekbe rámolom a kincseimet pl. fonalak, gombok, anyagok, szalagok, tűk és még
ezer dolog
2 :( a hivatalokban való ügyintézéstől kapok idegbajt, ha valamit el kell intézni ( ha lehet el is halasztom.) ha valami "kötelező" az nagyon nehezen megy.
3. :) szeretem a virágokat, de a gondozásukkal néha bajban vagyok, emiatt elpusztul némelyik. A virtuális virágoskertem viszont szép, az annemone a kedvencem

4. :( a reggeli pakolás és a napi valamint a heti takarítás nem a kedvenc elfoglaltságom, talán azért, mert ha befejezem szinte kezdhetem elölről, (Bp. egy irtó poros város),az ablakot meg nem szeretem csukva tartani, igy aztán bejön a por :(
5. :) a természetjárás mindig tartogat meglepetéseket, nyáron ha tehetem sokat vagyok az erdőben, bár a kullancsoktól tartok, itt a képen pl. az egyik gombázás eredménye :

6:) a keresztszemezés legkedveltebb időtöltésem , de kipróbáltam már szinte minden technikát pl, a hardangert, kelimet, makramét a kötést, horgolást stb...stb...



7.) Nehezen boldogulok az írással, ez a bejegyzés is már 2 hete íródik.
Sokkal egyszerűbb beszélgetni... :)


Akkor ennyit magamról. Nem jelölök senkit, mert ahogy látom már szinte mindenki ki volt jelölve, van aki többször.



1 megjegyzés:

nöné írta...

Köszönöm, hogy elárultál ismét néhány dolgot Magadról. Igen, látom, elég régen kelteződött a bejegyzésed:o)