2009. december 2., szerda

Anyagbeszerzés

Sikerült néhány méter anyagot beszereznem:mert most a foltvarrás lett a legújabb mániám :)
Régebben is próbálkoztam már vele, nem egy ördöngös dolog, de mint mindenhez ehhez is szükséges a gyakorlat és az apróbb-nagyobb trükkök elsajátítása. Elkezdtem gyűjtögetni mindenféle képeket, linkeket, videókat.
Nem leszek hűtlen az x-szekhez és a többi hobbimhoz sem.
Mutatok is egy próbálkozást, 3 éve tavasszal készült ez a táska, 2 blúz ujja és 1 nyári nadrág szára volt valamikor .

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Ezek nagyon szép anyagok!!!kíváncsi vagyok mi készül belőlük!

gromine írta...

Sok szép anyagot vásároltál!!
Most kezdtem én is érdeklődni a foltvarrás iránt, és egy-két dologgal már próbálkoztam is, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen szép dolgokat készítesz ezekből az anyagokból.